26.3.19

Galaxidi



Galaxidi // Γαλαξίδι


6 σχόλια:

  1. Αχ πόσο όμορφη φωτογραφία από το υπέροχο Γαλαξίδι, Έλλη μου. Οι αντανακλάσεις του φωτός στη θάλασσα με ξετρελαίνουν! Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχος τόπος, πραγματικά. Το λατρεύω.
      Φιλιά πολλά κι από εμένα Μία μου, σε ευχαριστώ για το πέρασμα και τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  2. Ευλογημένος τόπος και φωτογραφία σαν κάδρο ζωγραφικής. Δεν έχω πάει Έλλη μου. Μια ακόμα υπέροχη φωτογραφία σου.
    Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Γιάννη μου. Με την πρώτη ευκαιρία σκέψου το να πας. Είναι πολύ όμορφα.

      Διαγραφή
  3. Όμορφος τόπος. Το αγαπώ πολύ και όσες φορές πάω άλλες τόσες αισθάνομαι σαν την πρώτη φορά
    Υπέροχη η φώτο σου. Και αυτά τα χρώματα της δίνουν μια αίσθηση μελαγχολίας...
    Φιλιά πολλά Έλλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο μου συμβαίνει κι εμένα! Σαν να πηγαίνω για πρώτη φορά... και πάντα θέλω να το περπατήσω όλο, να δω όσα μπορώ περισσότερα.
      Φιλιά πολλά κι από εμένα Άννα μου και να είσαι καλά

      Διαγραφή