17.9.18

Plant at night



Plant at night // Φυτό τη νύχτα


4 σχόλια:

  1. Πω πω τι ζωντανό παρότι νύχτα!!! Με φλας;;
    Και μ'αρέσει το φόντο πίσω από το φυτό που είναι πράσινο χαμηλά και μαύρο της νύχτα ψηλά...Πολύ ωραία!!
    Καλή εβδομάδα Έλλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου ναι, με φλας. Μια από τις λίγες φορές που το χρησιμοποίησα (το έχω πει, δεν το πολυσυμπαθώ). Παρ΄ότι αποτυπώθηκε υπερφωτισμένο το φυτάκι, μου άρεσε κι εμένα αυτή η λήψη για τις αντιθέσεις της.
      Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Ιδιαίτερη φωτογραφία Έλλη μου. Και αυτό το σβήσιμο κάτω στο κάδρο του δίνει πολύ ομορφιά. Μπράβο για τη σύλληψη της στιγμής. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου. Φιλιά κι από εμένα.

      Διαγραφή