26.1.20

Cave of the Dragon (Kastoria) // Traces and Patterns #12


  Με όνομα βασισμένο σε ένα μύθο που περιλαμβάνει ένα Δράκο, ένα βασιλιά και λάσπη υγρής χρυσόσκονης, το Σπήλαιο του Δράκου - άγνωστο έως και πριν μερικές δεκαετίες - είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά αξιοθέατα της πόλης της Καστοριάς. 

  Τα σπήλαια πάντοτε με μάγευαν: η απόκοσμη αίσθηση του να βρίσκεσαι κάπου βαθιά χωμένος εξερευνώντας φυσικές κοιλότητες, το παιχνίδι του φωτός και της σκιάς, η διαφορετική ησυχία, το ψύχος, οι φυσικοί ασβεστολιθικοί σχηματισμοί που δημιουργούν αναπάντεχα περιγράμματα... όλα αυτά απλώς κάνουν τη φαντασία μου να οργιάζει.







Cave of the Dragon // Σπήλαιο του Δράκου 

Kastoria // Καστοριά



Traces and Patterns #12





  

10 σχόλια:

  1. Επισκέφθηκα το σπήλαιο πριν από λίγα χρόνια, Έλλη μου. Προκαλεί δέος! Σε πολλά σημεία σκοτεινό, σε φοβίζει, αλλά είναι πανέμορφο, βαθύ, με λιμνούλες, έχει μια άγρια ομορφιά! Αξίζει πραγματικά να το επισκεφθούν όλοι. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι πανέμορφο και επιβλητικό. Είναι και το σημείο όπου βρίσκεται ιδιαίτερο, δίπλα ακριβώς από τη λίμνη.
      Να είσαι καλά Μία μου, φιλιά πολλά κι από εμένα.

      Διαγραφή
  2. Ενα σπηλαιο Ελλη μου παντα μας κινεί το ενδιαφέτον με την μορφολογία του.. κανει την φαντασία σου να ταξιδευει..στα χιλιαδες χρόνια που χρειάζονται να γινουν όλα αυτά που θυμαζουμε στα εγκατα τους..σου προκαλουν δέος οι ομορφιες τους..
    Υπεροχες φωτογραφιες..χαρηκα που πέρασα Ελλη μου καλη εβδομαδα φιλια..!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι.
      Κι εγώ χάρηκα που πέρασες και σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Καλή εβδομάδα να έχεις Ρούλα μου. Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Το επισκέφτηκα κι εγώ πριν χρόνια και καταλαβαίνω απόλυτα αυτά που ένιωσες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά και σε ευχαριστώ για το πέρασμα Αλεξάνδρα μου!

      Διαγραφή
  4. Αγαπώ κι εγώ τα σπήλαια και σε καταλαβαίνω.
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου
    Αυτό το συγκεκριμένο δεν το έχω επισκεφθεί
    Καλή χρονιά Έλλη μου
    Σε χάσαμε
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Άννα μου. Με υγεία!
      Αν σε φέρει ποτέ ο δρόμος προς τα εκεί, ψάξε το. Αξίζει.
      Φιλιά κι από εμένα και υπόσχομαι να μη χαθώ πάλι για πολύ.

      Διαγραφή
  5. Εκπληκτικό! Δεν έχω πάει ποτέ σε σπήλαιο Έλλη μου. Δεν είχα ποτέ αυτήν την ευκαιρία. Μέσα από τις εικόνες σου ζω αυτή τη μαγεία που περιγράφεις. Καλώς όρισες και πάλι στη γειτονιά Έλλη μου. Μας έλειψες να το ξέρεις. Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας (ξανα)βρήκα Γιάννη μου! Κι εμένα μου έλειψε η επικοινωνία μας.
      Η επίσκεψη-εξερεύνηση ενός σπηλαίου είναι φοβερή εμπειρία, είναι όντως εκπληκτικό το να βρίσκεσαι στα έγκατά τους και να βλέπεις αυτές τις ξεχωριστές εικόνες που δημιουργεί η φύση και ο χρόνος.
      Αφού λοιπόν δεν έτυχε να πας σε κάποιο ως τώρα, χαίρομαι ιδιαίτερα που μπόρεσα να σου μεταφέρω λίγη από την ομορφιά τους - έστω κι αν ήταν μόνο μέσα από μερικές φωτογραφίες.
      Καλή εβδομάδα επίσης και να είσαι καλά!

      Διαγραφή