9.5.19

Palaiokarya Waterfall


 Το μονότοξο πέτρινο γεφύρι της Παλαιοκαρυάς Τρικάλων υπάρχει από τον 16ο αιώνα. Συνέδεε την Θεσσαλία με την Ήπειρο και αποτελούσε μια πολυσύχναστη διαδρομή εκείνης της εποχής. Σήμερα δεν χρησιμοποιείται. 

  Το γεφύρι υψώνεται πάνω από τον ποταμό Παλαιοκαρίτη και έχει μήκος 26 μέτρα. Οι δύο τεχνητοί καταρράκτες του είναι εντυπωσιακοί, ειδικά αυτός που είναι πίσω από το γεφύρι, ο οποίος έχει ύψος 12 μέτρα. 






Palaiokarya Waterfall, Trikala Prefecture // Καταρράκτης Παλαιοκαρυάς, Τρίκαλα


4 σχόλια:

  1. Το δέος που προκαλεί η ομορφιά της φύσης. Εκπληκτικές και οι Δύο εικόνες Έλλη μου. Τυχερή που μπόρεσες να τις βιώσεις και να τις αποθανατίσεις.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιάννη μου.
      Επιβλητικό μέρος... όντως θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που το επισκέφθηκα. Σε εντυπωσιάζει και ταυτόχρονα σε ηρεμεί. Τουλάχιστον εγώ αυτό ένιωσα.
      Θα μπορούσα να κάθομαι με τις ώρες εκεί, να βλέπω το νερό να πέφτει και να ακούω τους ήχους του περιβάλλοντος. Μαγεία.
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Όχι ρε φίλε! Τι λες τώρα; Όνειρο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό!
      Με την πρώτη ευκαιρία τώρα το καλοκαίρι, κυνηγήστε το και κατηφορίστε να το δείτε από κοντά... θα με θυμηθείτε! Πάρε καρό κουβερτούλες, καλαθάκια-σαντουιτσάκια-μπυρίτσες-μουσικούλα-και-όλα-αυτά-τα-ωραία και πήγαινε να φχαριστηθείς νερά και φύση. Αν είσαι τολμηρή, κάνε και μια βουτιά!

      Διαγραφή