20.3.19

Traces and Patterns #10

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα σχέδια και σχήματα. Και τα χρώματα τόσο ζωντανά...Νέο project; Μ'αρέσει...
    Καλημέρα Έλλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Άννα μου, χαίρομαι που σου άρεσε.
      Τα συγκεκριμένα πετρώματα μου τράβηξαν την προσοχή γιατί είχαν αυτό το ιδιαίτερο κίτρινο χρώμα. Δεν το συναντάς συχνά! Η γκρι ριγέ πέτρα στη μέση αποτελεί κάποια άλλη πρόσμιξη... και τη βρήκα να είναι πλήρως ενσωματωμένη στα κίτρινα πετρώματα. Το θεώρησα ενδιαφέρον.
      Νέο πρότζεκτ δεν είναι, είναι κάτι που "τρέχει" καιρό. Εδώ έχω ήδη δημοσιεύσει κάποιες φωτογραφίες που υπάγονται σε αυτό (η σημερινή είναι η 10η κατά σειρά). Σαν θέμα είναι κάτι που έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου κάθε φορά που βγαίνω να φωτογραφίσω. Με βοηθάει να βλέπω πέρα από όσα φαίνονται με την πρώτη ματιά...

      Διαγραφή
  2. Και εγώ μαζί με την ...Άννα!
    όλα αυτά τα σχέδια τα λατρεύω Έλλη μου. Μήπως παιδί μου να τα "εκμεταλλευόσουν" σε σελίδα για φόντο και θέματα ; μήπως να το έβλεπες ;
    Καλησπέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κι από εμένα!
      Συμφωνούμε· θεωρώ κι εγώ ότι έχουν τη γοητεία τους όλοι αυτοί οι σχηματισμοί και οι μορφές. Συνήθως δεν τους προσέχουμε με την πρώτη ματιά, το μάτι μας βλέπει το γενικότερο, ευρύτερο πλάνο: θα δεις π.χ. το δέντρο, αλλά δε θα προσέξεις τα νεύρα των φύλλων του, έτσι δεν είναι; Εκτός κι αν το επιδιώξεις συνειδητά.
      Έτσι, όταν μέσω της φωτογραφίας καλούμαστε να δώσουμε περισσότερη προσοχή στις λεπτομέρειες (η φωτογραφία βοηθάει πολύ σ΄αυτό, αφού μπορεί να μας "εξαναγκάσει" να επικεντρώσουμε τη ματιά μας) όλοι αυτοί οι σχηματισμοί μας αφήνουν μερικές φορές άφωνους. Αυτό ήταν κιόλας που με έκανε να τους διερευνήσω παραπάνω, εστιάζοντας λίγο περισσότερο σε αυτούς. Ιδιαίτερα σχήματα, υφές άξιες προσοχής και αξιοπερίεργα χρώματα.
      Σε μια μεταγενέστερη φάση όπου ίσως θα έχω περισσότερο χρόνο, ίσως θα έπρεπε να διερευνήσω λίγο κι αυτό που λες και να πειραματιστώ με φόντο ή θέματα. Γιατί όχι; Αν μη τι άλλο σίγουρα θα είναι δημιουργική η διαδικασία, βγει-δεν βγει. Και ψοφάω για τέτοια...
      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή