27.2.19

Thessaloniki



Thessaloniki // Θεσσαλονίκη



8 σχόλια:

  1. Ελλη μου καλησπερα.ομορφη απεικονιση απο την αγαπημενη μου πατριδα.φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέφτει πολύ γλυκά το φως του ήλιου στην πόλη. Θαρρώ πρέπει να είναι το φως του δειλινού Έλλη ναι ; Μια πολύ γαλήνια φωτογραφία. Μπράβο κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Γιάννη μου, λίγο πριν το σούρουπο είναι τραβηγμένη. Χαίρομαι που σου άρεσε. Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή
  3. Ωραία άποψη από μια πόλη που αγαπώ! Μου αρέσει καλύτερα από την Αθήνα η Θεσσαλονίκη! Και η φωτογραφία σου βγάζει μια γλυκιά ηρεμία. Έχει δίκιο ο Γιάννης, το φως καταπληκτικό
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος δεν την αγαπάει;
      Για το φως ήμουν τυχερή. Όλη η μέρα ήταν συννεφιασμένη και υγρή (αν προσέξεις επάνω θα δεις τα σύννεφα). Την ώρα που ο ήλιος έδυε, κατεβαίνοντας χαμηλά, ξέφυγε από τα σύννεφα και ξεπρόβαλε. Είναι το τελευταίο φως της ημέρας αυτό, γλυκό και ήρεμο.
      Φιλιά πολλά Άννα μου.

      Διαγραφή
  4. Αχ....τι μου κανεις Ελλη μου..μια νοσταλγια με πλημμύρισε μολις ειδα την αγαπημενη μου πόλη..πατριδα γαρ..και τι ομορφο φως την φώτισε!!!!αλλα και εσύ ομως δεν αφησες να χαθει η στιγμη.. μπραβο Ελλη μου!! ηθελα να στο πω και την προυγουμενη φορα που ειδα τις ομπρελες της στην αρχη της σελιδας σου.. καταπληκτικη και η απρομαυρη φωτογραφια.. να περνας ομορφα μεσα απο τα κλικ του φακου σου.. φιλάκιααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σε ταξίδεψα ξανά στην πόλη σου, έστω κι αν ήταν μέσα από εδώ.
      Φιλιά πολλά, να περνάς όμορφα.

      Διαγραφή