9.2.19

"Lights On" ~ Sail


  Το "Lights On" ήταν μια ιδέα για ένα μίνι-project η οποία μου ήρθε ξαφνικά, την ώρα που παρατηρούσα χαλαρή τα φωτάκια που έχω πάντοτε αναμμένα στην κρεβατοκάμαρά μου το βράδυ.

  Πήρα την κάμερά μου και έπαιξα με το φως, τις σκιές και τις επιμέρους θέσεις των διακοσμητικών φώτων, θέλοντας να δημιουργήσω μικρές "ιστορίες". Κατά τη φάση της επεξεργασίας των φωτογραφιών οι ιστορίες αυτές απέκτησαν την υπόσταση που ήθελα. 

  Η παρακάτω φωτογραφία είναι μία από τις φωτογραφίες του "Lights On" Project.



Sail // Πλους

The "Lights On" Project



2 σχόλια:

  1. Ήθελα νάξερα τι μηχανεύεσαι συνέχεια ναι ; άμα ο άνθρωπος αγαπάει την τέχνη του ιδού τα αποτελέσματα ! Μπράβο Έλλη μου. Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε! Όλο και κάτι, τελικά.
      Πέρα από την αγάπη που λες, είμαι και νυχτοπούλι: αργά τα βράδια, όταν δυσκολεύομαι να κοιμηθώ είναι που μου έρχονται οι πιο πολλές ιδέες! Άλλες μου βγαίνουν όπως τις σκέφτομαι, άλλες όχι... σημασία έχει όμως το να δοκιμάζεις, σωστά;
      Χάρηκα πολύ που σου άρεσε. Καλό Σαββατόβραδο!

      Διαγραφή