9.12.18

Carousel




Carousel 



5 σχόλια:

  1. Τίτλος: "Λίγο πριν σβήσουν τα φωτα της γιορτής"
    Είδος: Μυστηρίου
    Κριτική: Είναι για όσκαρ φωτογραφίας! 5 αστέρια!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κοριτσάρα μου! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει... είσαι φοβερή! Επικό το σχόλιο! :)
      Πολλά φιλιά κι από εμένα Γιάννα μου!

      Διαγραφή
  2. Ωωωω και τα αγαπώ τα καρουζέλ. Ηρεμία...ησυχία. Έκδηλα στην φώτο σου Και ο φωτισμός απίθανος την αναδεικνύει τέλεια την όμορφη φωτογραφία σου
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα αγαπώ. Έχουν κάτι από παραμύθι... Και με κάνουν να νιώθω ξανά παιδί, πολύ περισσότερο από ό,τι μια "μπαλαρίνα" ή ένα άλλο, πιο σύγχρονο τεχνολογικά παιχνίδι στο λούνα-παρκ.
      Να είσαι καλά Άννα μου, καλό βράδυ επίσης.

      Διαγραφή
  3. Μαγικό Θεέ μου !!!! Έλλη μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή