19.11.18

Silhouettes and skies







Silhouettes & skies // Σιλουέτες & ουρανοί  



8 σχόλια:

  1. !!!!!!!!
    Έλλη ! λατρεία !!! τι φωτογραφίες είναι αυτές καρδιά μου !
    πραγματικά εκπληκτικές. Και τις λατρεύω και σαν θέμα. Ο Ουρανός σου στη μέση είναι απίστευτος. Και το δέντρο δεξιά φαντάζει σαν τρισδιάστατο.
    Μπράβο καρδιά μου ειλικρινά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο αγαπώ τον ουρανό όταν είναι έτσι, δε φαντάζεσαι. Θα μπορούσα να τον κοιτώ με τις ώρες. Χρώματα, σχήματα, αντιθέσεις... η χαρά του φωτογράφου (και όχι μόνο)!
      Χάρηκα πολύ που σου άρεσαν οι λήψεις μου και σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου.
      Καλό βράδυ να έχεις.

      Διαγραφή
  2. Ωωωω λατρεύω τα σύννεφα σε όποιους χρωματισμούς. Και τα δικά σου είναι υπέροχα. Μ'αρέσει το φως του ουρανού και η μαυρίλα των δέντρων...
    Καλημέρα Έλλη μου
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα αυτή η αντίθεση με κέρδισε. Φιλιά πολλά, καλή μέρα να έχεις!

      Διαγραφή
  3. Απίστευτη ομορφιά! Τυχεροί όσοι..πετούν στα σύννεφα! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίστευτα τυχεροί, δεν το συζητώ! Καλύτερα είναι εκεί πάνω...

      Διαγραφή
  4. Και οι σιλουέτες/σκιές είναι υπέροχα δοσμένες και αυτά τα χρώματα του ουρανού είναι ... όνειρο!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια πολλά κι από εμένα, να είσαι καλά κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή