9.11.18

Cat



Cat // Γάτα 
Old Panteleimonas, Pieria  // Παλαιός Παντελεήμονας, Πιερία 



6 σχόλια:

  1. Έλλη μου, αγαπώ τις γατούλες και η δική σου φαίνεται να ποζάρει! Ουάου! Πανέμορφη φωτογραφία, φίλη μου. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφη, γλυκύτατη με εκφραστικά μάτια ! Έλλη μου την χαίρομαι. Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκύτατη, περικυκλωμένη από ζωντανά χρώματα... είναι να μην τη χαρείς; Καλησπέρα κι από εμένα Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  3. Τί φατσόνι όμορφο, είν' αυτό???
    Κουκλί, αποτυπωμένο σε μια θαυμάσια λήψη, από μια φωτογραφάρα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φατσόνι δε λες τίποτα! Είδες κάτι ματάρες;
      Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάρα μου, φιλιά πολλά κι από εμένα ♥

      Διαγραφή