13.10.18

Lenore (self portrait ~ experimental)


  Ένας από τους πιο αγαπημένους μου συγγραφείς είναι ο Έντγκαρ Άλλαν Πόε· κι ένα από τα πιο αγαπημένα μου κείμενά του είναι το ποίημα "Το Κοράκι" ("The Raven", 1845). 

  Όσοι δεν το έχετε διαβάσει θα το βρείτε online (και μεταφρασμένο στα ελληνικά) εδώ.


  Όταν κάτι μου αρέσει και το αγαπώ ιδιαίτερα είναι φυσικό και επόμενο να αποτελεί έμπνευση για μένα. 

 Στη φωτογραφία που ακολουθεί έδωσα τον τίτλο "Lenore" (Λεονόρα), από το όνομα της (χαμένης) γυναίκας του ποιήματος. 

 Είναι συρραφή δύο φωτογραφιών που έχω τραβήξει: ενός αυτο-πορτρέτου μου και ενός κορακιού πάνω σε κλαδιά δέντρου. 



"Lenore" // "Λεονόρα"

(self portrait, experimental // αυτο-πορτρέτο, πειραματική φωτογραφία)




4 σχόλια:

  1. Κοίτα τι πειραματισμούς κάνει!!! Αξιοπρόσεκτοι. Αλλά έχεις ωραίο προφίλ!! Και με κλαδιά...
    Φιλιά Ελλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, με πιάνει μερικές φορές η τρέλα μου. Ειδικά με τις δικές μου φωτογραφίες... χεχε! Έχει το ενδιαφέρον του πάντως ο πειραματισμός, με εξιτάρει.
      Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Έλλη ;;;;;;;;;;;;;
    κορίτσι μου τι έκανες εκεί ; τι όνειρο είναι αυτό ;
    Ξέρεις ότι το όνομα "Ελεονώρα" είναι από τα εμβληματικά ονόματα που λατρεύω έτσι ; μέσα από το έργο του Πόε.
    Θριάμβευσες κορίτσι μου !!!!! πραγματικά ! υπέροχη δημιουργία. Το θεωρώ συλλεκτικό.
    Όσο για το προφιλ συμφωνώ με την Άννα.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σου άρεσε! Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου, τιμή μου.
      Για σένα δεν το ήξερα, όμως σε καταλαβαίνω. Νομίζω ότι κι εγώ άρχισα να βλέπω διαφορετικά το όνομα (Ε)λεονόρα από τότε που πρωτοδιάβασα το Κοράκι του Πόε...
      Επίσης καλό βράδυ και καλή εβδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή