23.10.18

Lake Doirani



Lake Doirani, Kilkis // Λίμνη Δοϊράνη, Κιλκίς



2 σχόλια:

  1. Πρέπει να είναι πανέμορφη. Την καλησπέρα μου Έλλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κι από εμένα.
      Γιάννη μου τα μάτια μου τη βρήκαν όμορφη· τη βρήκαν όμως και παρατημένη στο έλεός της...
      Έχω επισκεφθεί πολλές λίμνες, την εγκατάλειψη και την αφροντισιά που αντίκρισα όμως στη Δοϊράνη όταν την επισκέφθηκα (τουλάχιστον στο κομμάτι της που ανήκει στην Ελλάδα) δεν την έχω συναντήσει σε άλλες λίμνες.
      Άγριο τοπίο με βλάστηση ανεξέλεγκτη σε σημείο να κάνεις σλάλομ για να προσεγγίσεις τη λίμνη... κανένας καθαρισμός του χώρου περιμετρικά της από τα πεσμένα κλαδιά και δέντρα... παγκάκια διαλυμένα πλέον, με τις αιχμές τους καλυμμένες από φυτά... σκουπίδια, βρωμιά...
      Λυπήθηκα, αλήθεια. Ό,τι αντίκρισα δεν είχε καμία σχέση με ό,τι περίμενα! Ήθελα να περπατήσω κοντά της και δεν το κατάφερα. Ελπίζω και εύχομαι να φταίω εγώ, το σημείο που επέλεξα να την προσεγγίσω (αν και τριγύρισα και παρακάτω και πάλι ερημιά και αγριάδα συνάντησα) και όχι οι τοπικοί φορείς. Αν είχα παιδάκι μαζί μου δε θα πλησίαζα καν, για την ασφάλειά του.
      Θα ανεβάσω κι άλλες φωτογραφίες στην πορεία από εκεί και σε μερικές θα δεις τι εννοώ.

      Διαγραφή