23.9.18

My dog, Mona (Vlachostrata, Neraidochori, Trikala)


 Η Βλαχόστρατα εκτείνεται παράλληλα με το δασικό δρόμο Νεραϊδοχωρίου - Βλάχας. 

 Χρησιμοποιούνταν από τα αρχαία χρόνια ως μονοπάτι που συνέδεε την Θεσσαλία με την Ήπειρο, και τα προηγούμενα χρόνια εξυπηρετούσε στη μεταφορά των εμπορευμάτων. 

 Το μήκος της οδού που διασώζεται σήμερα είναι περίπου 1 χλμ., είναι λιθόστρωτη και αποτελεί μια πολύ όμορφη διαδρομή για πεζοπορία μέσα στο δάσος. 







My dog, Mona // Μόνα
Vlachostrata, Neraidochori, Trikala // Βλαχόστρατα, Νεραιδοχώρι Τρικάλων

4 σχόλια:

  1. Θαυμάζω την κούκλα σου. Εκεί ανάμεσα σε μια οδό κάπου χαμένη μέσα στη λήθη και το χρόνο. Πρέπει να είναι μοναδική ευλογία να περπατήσεις τη στράτα της. Αλήθεια με συγκλονίζει.
    Καλή Κυριακή Έλλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Γιάννη μου το να περπατάς εκεί είναι μια ιδιαίτερη εμπειρία. Αναλογίζεσαι πολλά μέσα στην ησυχία του δάσους: τα ατελείωτα χρόνια που υπάρχει αυτή η οδός μέσα στο βουνό, καθώς και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι άνθρωποι (πριν αναγκαστούν να τη δημιουργήσουν, το διάστημα που τη δημιουργούσαν με τα ίδια τους τα χέρια αλλά και μετά).
      Να είσαι καλά, σου εύχομαι μια υπέροχη εβδομάδα.

      Διαγραφή
  2. Μα, πώς θα θαυμάσεις τη φύση και όλο αυτό το πράσινο, όταν αυτή η μουσουδίτσα κλέβει την παράσταση, μου λες???
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Έλλη μου και ζουληγματάκια στο κορίτσι μας!
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα δίκιο το έχεις για τη μουσουδίτσα!
      Έχω να σου πω πάντως πως ήταν μια σπάνια στιγμή αυτή (το να καθίσει τόσο ήσυχη να φωτογραφηθεί εννοώ). Βλέπεις, όργωσε και τη Βλαχόστρατα και όλο το δάσος εκείνη τη μέρα! Ποιος είχε άλλωστε καιρό για φωτογραφίες; Δάσος λέμε! Εκατοντάδες μυρωδιές και ενδιαφέροντα πράγματα για μια μουσούδα...
      Θα της μεταφέρω τα ζουληγματάκια σου και να είσαι σίγουρη ότι θα σου τα ανταποδώσει με τα φιλιά της. Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή