29.9.18

Forest butterfly



Forest butterfly // Πεταλούδα του δάσους



6 σχόλια:

  1. Μπράβο βρε Έλλη μου.
    Εκπληκτική η φωτογραφία σου. Πόσο πεντακάθαρα όλα τα στοιχεία παρά το μικρό της απόστασης. Αυτό το μωβ υπέροχο. Και η πεταλούδα μοιάζει αληθινή.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Γιάννη μου, σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου.
      Να έχεις ένα καλό βράδυ Κυριακής και καλή εβδομάδα από αύριο!

      Διαγραφή
  2. Πω πω πω ξέρεις πόσο αγαπώ τις πεταλούδες; Από μικρή θυμάμαι ξάπλωνα στο χορτάρι και έβαζα την ζακέτα πάνω από το λουλούδι και το κεφάλι μου και παρακολουθούσα την πεταλούδα από κοντά.
    Ε τώρα με τη φωτογραφία σου αισθάνθηκα την ανάγκη να βάλω τη ζακέτα μου πάλι στο λουλούδι μη μου φύγει η πεταλούδα σου. Τόση ζωντάνια!!
    Καλό Σ/Κο
    Εδώ χορεύουμε Ζορμπά εσείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, οπτικοποίησα μεμιάς αυτό που μου είπες ότι έκανες μικρή... Τι γλυκιά εικόνα! Σε ευχαριστώ που τη μοιράστηκες μαζί μου.
      Οι πεταλούδες είναι πανέμορφα έντομα, αέρινα. Ποιος δεν τις αγαπά;
      Εμείς δεν χορέψαμε και τόσο Ζορμπά, ήμαστε τυχεροί. Μας προσπέρασε. Είχαμε να κάνουμε μόνο με μια απλή βροχούλα. Εσύ εκεί κάτω όμως; Όλα εντάξει;

      Διαγραφή
    2. Βγήκε ο ήλιος όλα καλά! ''Ο Ζορμπάς με έμαθε να αγαπάω τη ζωή και να μην φοβούμαι τον θάνατο»είχε πει ο Καζαντάκης και εμένα μ'εμαθε να αγαπάω τον ήλιο!! χαχααχα

      Διαγραφή
    3. Ωραία, πάλι καλά! Χαίρομαι που είναι όλα εντάξει.
      Γέλασα με το μάθημα που έλαβες από τον κυκλώνα Ζορμπά... πες το ψέματα! Ηλιάκος και πάλι ηλιάκος...

      Διαγραφή