14.4.18

Pentagram


  Εννιάμισι στις δέκα φορές που θα πάω κάπου, έχω μαζί μου τη φωτογραφική μου μηχανή. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα δεις, τι θα συναντήσεις, τι θα παρατηρήσεις, τι στιγμή θα βιώσεις και θα κρίνεις πως αξίζει να καταγραφεί και να διατηρηθεί αναλλοίωτη στο χρόνο. 

  Τη μισή φορά που θα ξεπορτίσω και δεν θα την πάρω μαζί μου, συνήθως το κάνω για λόγους ασφαλείας. Ή απλά επειδή είναι να πάω στη δουλειά και σκέφτομαι "σιγά, τι θα συναντήσω στο δρόμο; Στον ίδιο δρόμο που κάνω κάθε μέρα, και που όλα μοιάζουν τα ίδια και απαράλλαχτα;"

  Ε, λοιπόν, λάθος. Μεγάλο λάθος. Κι αν έχω μια συμβουλή να δώσω πάνω σε αυτό, είναι "Πάρτε πάντοτε την κάμερα μαζί σας. Ακόμη κι όταν νομίζετε ότι δε θα τη χρειαστείτε... θα τη χρειαστείτε". 

  Κάπως έτσι την πάτησα και στην παρακάτω περίπτωση. Ήταν εκείνη η μισή φορά που δεν πήρα την κάμερα μαζί, γιατί πήγαινα στη δουλειά και "εντάξει μωρέ, τι θα συναντήσω;" Και εκεί που οδηγούσα είδα με φόντο τον συννεφιασμένο ουρανό, ένα πεντάγραμμο με πουλιά.

  Αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη: ένα μουσικό πεντάγραμμο. Όχι όμως με νότες, αλλά με πουλιά.

  Έκανα στην άκρη, σταμάτησα, έβγαλα το κινητό. Είχα ήδη μετανιώσει που δεν είχα πάρει την κάμερα μαζί (το κινητό μου δεν βγάζει καλές φωτογραφίες) αλλά όπως λέει και ο σοφός λαός μας, "στην αναβροχιά..."  

  Δεν είναι καλή λήψη (τεχνικά - ειδικά από ευκρίνεια πάσχει), αλλά για μένα είναι καλή λήψη (θεματικά). Κι έτσι, κρατήθηκε ευχαρίστως στο αρχείο.



Pentagram // Πεντάγραμμο 

(photo captured with smartphone // λήψη με την κάμερα κινητού τηλεφώνου)





6 σχόλια:

  1. Πραγματικά είναι ένα πεντάγραμμο και οι χορευτές από κάτω!! Αυτό είδα κι εγώ!
    Εμένα μ'αρέσει και δεν ξέρω τι θα πει από τεχνικής άποψης μια λήψη αλλά ναι άξιζε τον κόπο. Αρα πάει το 9,5 έτσι; Έγινε 100% και καλά κάνεις και απολαμβάνουμε κι εμείς!
    Το ασπρόμαυρο μ'αρέσει
    Καλό Σ/Κο Έλλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως άξιζε, κρίμα που δεν μπόρεσα να έχω αυτή τη λήψη με περισσότερη ευκρίνεια... Να μου γίνει μάθημα αυτό για την επόμενη φορά.
      Το ασπρόμαυρο έγινε στην επεξεργασία. Το έκανα και γιατί το προτιμώ για τη συγκεκριμένη λήψη, αλλά και γιατί σκέφτηκα λίγο πονηρά, ψάχνοντας να βρω τρόπο να αποσπάσω την προσοχή από το εμφανέστατο πρόβλημα της κακής ευκρίνειας.
      Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  2. Τελικά ποτέ δεν ξέρεις....!
    Έλλη μου, ξέρεις ε, μου θυμίζεις τον καλλιτέχνη που πάντα μοναχικός κουβαλάει μαζί το εργαλείο της τέχνης του παραδομένος στις αναζητήσεις του.
    Κοιτα τώρα τι βρήκες μέσα στη φύση.
    Ένα πεντάγραμμο ζωντανό.
    Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν ξέρεις, πράγματι...
      Κάπως έτσι κινούμαι, η αλήθεια είναι. Η φωτογραφική είναι προέκταση του χεριού μου. Μπορεί να βρίσκομαι με παρέα κάπου, όμως όταν φωτογραφίζω για λίγες στιγμές είμαι μόνη μου.
      (Ευτυχώς που η παρέα μου με καταλαβαίνει, συμβιώνει με τα θέλω μου και τις παραξενιές μου και δεν με έχει πάρει στο κατόπι!)
      Να είσαι καλά, πολλά ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Το 'χω πάθει χειρότερα από εσένα,
    γιατί με το κινητό δεν ξέρω να φωτογραφίζω, τρομάρα μου..
    Το πιο μελωδικό πεντάγραμμο! Άσε που βλέπω και δυο...νότες που ξεστράτισαν! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα δεν με βολεύει καθόλου. Και δεν συμπαθώ καθόλου την αίσθησή του στο χέρι μου, αντί κάμερας... Για τηλέφωνο είναι μια χαρά, για φωτογραφική μηχανή όχι. Και τέλειες λήψεις να έβγαζε, πάλι δε θα το προτιμούσα!
      Αναγκαστικά φωτογραφίζω μ΄αυτό, σε περιπτώσεις που δεν έχω την κάμερά μου μαζί και κάτι θέλω να κρατήσω.
      Στο πεντάγραμμο τις "νότες" που ξεστράτισαν θέλω να τις βλέπω σαν επαναστάτριες. Λευτεριά από τα πρέπει του πενταγράμμου...

      Διαγραφή