17.3.18

Spring is here


  Λίγο μετά την Αγιά και πηγαίνοντας προς τα παράλια της Λάρισας βρίσκεται η Μονή των Αγίων Αναργύρων. Η Μονή ανοικοδομήθηκε περίπου το 1588 μ.Χ. και οι τοιχογραφίες της είναι του 17ου αιώνα, περίοδο όπου και ανακαινίστηκε. 

  Είναι μια αγαπημένη μου τοποθεσία, μιας και βρίσκεται δίπλα σε ένα ποταμάκι και μέσα σε ένα μικρό - και οργανωμένο για τους επισκέπτες - δασάκι με μεγάλα πλατάνια. Απέναντι από το ποταμάκι και μέσα στα κοιλώματα ψηλού βράχου, σώζονται τα δύο ασκηταριά της Μονής από το 12ο αι., τα οποία έχουν αγιογραφίες στο βράχο και είναι επισκέψιμα.

  Η φωτογραφία που ακολουθεί έχει ληφθεί στο δασάκι.



Spring is here // Η Άνοιξη είναι εδώ
Monastery of Saints Anargyroi (on the road from Larissa to Agiokampos) // 
Μονή Αγίων Αναργύρων (στο δρόμο Λάρισας-Αγιοκάμπου)



4 σχόλια:

  1. Άνοιξη παρούσα....! η ομορφιά παντού. Ωραίο κάδρο Έλλη μου.
    Καλό ΣαββατοΚύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Γιάννη μου.
      Καλό υπόλοιπο Κυριακής να έχεις και καλή εβδομάδα από αύριο!

      Διαγραφή
  2. Μας έφερες την άνοιξη...Κι αυτό το φύλλο; Το έστησες εσύ;Γιατί πιστεύω ότι κάνει τη διαφορά...
    Καλή σου εβδομάδα Έλλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως κάνει τη διαφορά. Δεν το έστησα όμως εγώ, έτσι το βρήκα... Με περίμενε!
      Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή