25.3.18

Praying mantis







Praying mantis // Μάντις



8 σχόλια:

  1. Α ...Το αλογάκι της Παναγίας! Τι ζωντανά που το φωτογράφισες! Και η φώτο με το φεγγάρι πολύ όμορφη. Το αντιπαθώ αφού τρώει το αρσενικό την ώρα της γονιμοποίησης. Αιμοβόρικο!!!
    Καλή εβδομάδα Έλλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι αιμοβόρικο πράγματι. Και τεράστιο επίσης...
      Το φωτογράφισα σε απόσταση αναπνοής, ειδικά στην τρίτη λήψη (έχει στραφεί και κοιτάζει το φακό, το πρόσεξες; Ή εμένα! Ήμουν πολύ κοντά του)
      Καλή εβδομάδα επίσης και να είσαι καλά!

      Διαγραφή
    2. Δεν κατάλαβα τι κοιτάζει. Σκέφτηκα ότι θα έβαζες ζουμ γιατί εγώ αυτό θα έκανα σιγά μην πήγαινα κοντα΄!!! Πώς δεν όρμηξε επάνω σου...μπλιαχ!!!

      Διαγραφή
    3. Κοιτάζει ένα τεράστιο μαύρο φακό (τεράστιο για το ίδιο, τουλάχιστον) που είναι στραμμένος κατά πάνω του. Και κάνει και θορύβους! (Κλικ!)
      Χρησιμοποίησα λίγο ζουμ στις λήψεις, αλλά δεν τήρησα απόσταση ασφαλείας όσο το φωτογράφιζα. Έκανα την καρδιά μου πέτρα (χεχε) και πήγα όσο πιο κοντά του γινόταν, υπερβολικά σιγά όμως για να μην το τρομάξω και έχω... ευτράπελα.
      Αν ορμούσε πάνω μου το σίγουρο είναι ότι δε θα είχα αυτές τις λήψεις να σας δείξω... και πιθανόν, ούτε και την κάμερα πια (κρατς, που λένε).

      Διαγραφή
  2. Βρε Έλλη μου, είναι σαν να το έχω μπροστά μου. Εξαίρετη μικροφωτογραφία....! στο φως του φεγγαριού....! τι να πει κανείς. Υπέροχη.
    Βέβαια ξέρεις ότι αυτά τα είδη λίγο με ανατριχιάζουν αλλά αυτό είναι ...άλλο θέμα.
    Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα να δεις πώς με ανατριχιάζουν! Πλησίασα πολύ για να το βγάλω, σιγά-σιγά και με ήρεμες κινήσεις, μέσα μου όμως ήμουν σε πλήρη εγρήγορση (σκεφτόμουν μην τυχόν και αποφασίσει να πεταχτεί πάνω μου, κατάλαβες; Ευτυχώς, δε συνέβη).
      Είχε αρκετή ώρα που ήταν στάσιμο στο συγκεκριμένο σημείο, και σκέφτηκα ότι δεν έπρεπε να χάσω αυτές τις λήψεις. Δε θα τις είχα εύκολα ξανά... οπότε έβαλα για λίγο τους φόβους μου στην άκρη.
      Χάρηκα που σου άρεσαν οι λήψεις και σου εύχομαι καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Όπως λέει κι ο Γιάννης, πολύ "μπλιαχ" αυτό το είδος,
    η λήψη όμως είναι όλα τα λεφτά! Επίσης, για να γίνω
    λίγο ακόμα βαρετούλα, να πω ότι ΚΑΙ αυτή τη φωτογραφία
    τη θυμάμαι! Ε, μα είναι τόσο ιδιαίτερη, δεν ξεχνιέται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ήμουν τυχερή που μου πόζαρε έτσι!
      Δεν γίνεσαι καθόλου βαρετή. Λογικό που τη θυμάσαι από το άλλο μου ιστολόγιο. Το είχα πει όταν ξεκίνησα αυτό εδώ, κάποιες από τις φωτογραφίες που είχατε δει εκεί θα τις ανεβάσω και σε αυτό το χώρο. Τις θέλω να είναι όλες μαζί συγκεντρωμένες... μιας και αυτό είναι καθαρά φωτογραφικό.

      Διαγραφή