11.2.18

Small train



Small train // Τρενάκι
Thessaly Region // Θεσσαλία




4 σχόλια:

  1. Πω πω πω πολύ ωραία και αυτή η φωτογραφία σου. Εκείνη η ομίχλη, τα βουνά που μισοφαίνονται, το μουντό χρώμα ουρανού και πίσω σκηνικού ενώ το τρενάκι μέσα στο χρώμα είναι! Φοβερή αντίθεση και υπέροχη φωτογραφία
    Καρτ ποστάλ να τις κάνεις. Να τις εμπορευτείς δεν μπορείς; Και αφίσες για τοίχους και κάδρα. Άντε σου ξεκίνησα επιχείρηση
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ Άννα μου!
      Μερικές τις έχω κάνει ήδη εκτύπωση, για μια γωνίτσα του τοίχου στο σπίτι. Τις έχω σε κάδρα.
      Τώρα, αν κάποια μου ζητηθεί, ναι, γιατί όχι; Άλλωστε έχω δώσει ξανά, όπως για παράδειγμα στη Χριστίνα Λέλη για το εξώφυλλο της ποιητικής της συλλογής "Στου Ονείρου το Δρόμο".
      Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  2. Μου φαίνεται και δείχνει σαν παιδικό. Σαν παραμύθι. Τα σπιτάκια πίσω, τα σύννεφα χαμηλά. Τι ζωγραφιά είναι αυτή Έλλη μου ; πραγματικά πανέμορφο.
    Καλό βράδυ κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Γιάννη μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Κι εμένα μου αρέσει πολύ αυτή η λήψη γιατί έχει να κάνει με τη στιγμή, το timing.
      Γυρνούσαμε από εκδρομή, και σε κάποια στιγμή κοιτάζω έξω από το αυτοκίνητο και βλέπω αυτή την εικόνα. Το επόμενο που θυμάμαι είναι να φωνάζω στον άντρα μου που οδηγούσε "σταμάτα-σταμάτα!" και να ανοίγω την πόρτα βιαστικά, κραδαίνοντας τη φωτογραφική στα χέρια.
      Αν δεν είχα στραφεί να δω το τοπίο τη συγκεκριμένη στιγμή, θα είχα χάσει τη σκηνή. Αν δεν είχα βγάλει εκείνη τη στιγμή τη φωτογραφία, θα είχα χάσει το σύννεφο σ΄αυτή τη μορφή. Timing...
      Επίσης καλό βράδυ.

      Διαγραφή