7.2.18

Man under the "Umbrellas" (by George Zongolopoulos, Thessaloniki)


  Αυτό το γλυπτό του Γιώργου Ζογγολόπουλου ("Ομπρέλες") που βρίσκεται στην παραλία της Θεσσαλονίκης μου αρέσει πάρα πολύ. 
  
  Πέρα από το ίδιο το γλυπτό, με ελκύει φωτογραφικά ο τρόπος που αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι μαζί του. Επίσης βρίσκω ενδιαφέρον στον τρόπο που "συνδιαλέγεται" το γλυπτό με το τοπίο γύρω του (αστικό τοπίο, θάλασσα). 

  Το είχα φωτογραφίσει ξανά, με μια άλλη οπτική όμως (η λήψη είναι δημοσιευμένη εδώ). 

  Η φωτογραφία που ακολουθεί είναι μια πιο μακρινή λήψη του γλυπτού.



Man under the "Umbrellas" (sculpture by: George Zongolopoulos) // 
Άνδρας κάτω από τις "Ομπρέλες" του Γιώργου Ζογγολόπουλου
Thessaloniki // Θεσσαλονίκη



6 σχόλια:

  1. Πολύ καλό αρχιτεκτονικό θέμα και εξαίρετη η λήψη σου Έλλη μου.
    Εδώ συγκεκριμένα αναδεικνύει την ερημιά, τη γαλήνη.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για το πέρασμα.
      Καλή Τσικνοπέμπτη! :)

      Διαγραφή
    2. Αχ..τι μου θυμησες με την φωτογραφία σου αυτή Ελλη μου...περσινό καλοκαίρι στην πατρίδα κατω απο τις ομπρελες εκει ακριβως που στεκει η φιγουρα..εγώ.!!!
      να περνας ομορφα φωτογραφιζοντας την ομορφια... καλο σου βραδυ.. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που με τη φωτογραφία μου σου ξύπνησα αναμνήσεις!
      Κι εσύ να περνάς όμορφα. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. εγω ππου πξηγα στη Θεσσαλονικη και δεν ειδα το συγκεκριμενο γλυπτο;
    εμεινα πολυ λιγο βεβαια αλλα θελω οταν ξαναπαω να κανω κι αλλα τοσα πραγματα
    κυριως να μπω στο καραβακι για καφε, δεν το εχω ξανακανει, πρεπει να ειναι ομορφη η βολτα που σε κανει και φυσικα να παω και στο γλυπτο που τοσο ομορφα μας δειχνεις

    να περνας ομορφα Έλλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Κική μου πήγες στη Θεσσαλονίκη για συγκεκριμένο σκοπό, λογικό να μην προλάβαινες να δεις όλα όσα θα ήθελες... Δεν πειράζει. Ευκαιρία για ένα ταξίδι ακόμα, στο μέλλον!
      Στο καραβάκι δεν έχω μπει ούτε κι εγώ και το έχω στα υπόψη για όταν θα ζεστάνει αρκετά ο καιρός.
      Κι εσύ να περνάς όμορφα. Φιλιά!

      Διαγραφή