25.10.17

Experimental


  Στη φωτογραφία όλα έχουν να κάνουν με τη στιγμή και τη χρονική συγκυρία. Η παρακάτω φωτογραφία μου, αν μη τι άλλο, το επιβεβαιώνει αυτό.

  Μερικές φορές το μήνυμα μιας εικόνας είναι άμεσα εμφανές. Άλλες φορές όχι. Άλλες φορές πάλι, ο φωτογράφος μπορεί να θέλει να δώσει το δικό του μήνυμα και για να το καταφέρει αυτό, ένας τρόπος είναι να βασιστεί αρκετά στην επεξεργασία. 

 Προσωπικά δεν μου αρέσει να κάνω υπερβολική επεξεργασία στις φωτογραφίες μου· αφήνω σχεδόν πάντα τα φυσικά τους χρώματα, εκτός βέβαια από τις ασπρόμαυρες λήψεις ή κάποιες πειραματικές λήψεις όπου επίτηδες εφαρμόζω φίλτρα γιατί έχω κάτι συγκεκριμένο να τονίσω και να "πω". Για τις περισσότερες φωτογραφίες πάντως λίγες βασικές διορθώσεις (φωτεινότητα, κοντράστ και πιο σπάνια, κροπάρισμα) μου είναι υπερ-αρκετές. Προσπαθώ πάντα να βγάζω μια αξιοπρεπή τεχνικά φωτογραφία από την αρχή... και όχι να την κάνω σωστή μετέπειτα.

 Η φωτογραφία που ακολουθεί δεν έχει τίτλο... επίτηδες. Για να μην κατευθύνω το θεατή! Πολύ θα ήθελα να μάθω τι σκεφτήκατε όταν την είδατε, τι νομίσατε ότι είναι, ποια εικόνα σας ήρθε πρώτα στο νου.

 Κι έπειτα, θα σας πω τι είναι.



Untitled (experimental photography) // Άτιτλο (πειραματική φωτογραφία)


  Όσο κι αν φανεί δύσκολο να το πιστέψετε, η παραπάνω φωτογραφία είναι μια απλή λήψη του ήλιου, πάνω από τον οποίο εκείνη τη στιγμή έτυχε να βρίσκεται ένα μικρό σύννεφο.

 Η επεξεργασία της με negative φίλτρο έδωσε αυτό το αποτέλεσμα, το οποίο αγάπησα. Εξιτάρει τη φαντασία μου και μου φέρνει στο νου ηφαίστεια (του Μικρού Πρίγκιπα, ίσως;) ή μακρινούς, άγνωστους πλανήτες. 



4 σχόλια:

  1. Με το που την είδα σκέφτηκα κάτι που καίει και βγάζει καπνό!
    Εντυπωσιακό αποτέλεσμα! Και είναι ο ήλιος με το σύννεφο...απίστευτα εντυπωσιακό.
    Καλημέρα φωτογράφε μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)
      Τότε οι σκέψεις μας ταυτίζονται, μάλλον, αφού εγώ σκέφτομαι ηφαίστεια! Όμως ναι, είναι απλά ο ήλιος...
      Καλό βραδάκι να έχεις, Άννα μου!

      Διαγραφή
  2. Έλλη μου ομολογώ ότι δεν κατάφερα να φτάσω σε συγκεκριμένη σκέψη. Με εντυπωσιάζει η ευρηματικότητά σου πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Γιάννη μου. Όπως κι εγώ, και γι΄αυτό δε θέλησα να της βρω συγκεκριμένο τίτλο... Πολλές οι σκέψεις πάνω στη λήψη, και είναι όμορφο να μπορούν να υπάρχουν ελεύθερες.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή