9.5.17

Old car


 Ένα παλιό Citroën DS που ανακάλυψα περπατώντας στα στενά της παλιάς πόλης των Ιωαννίνων. 

 Αν και η Citroën το ονόμασε DS από το "déesse" (= "θεά"), στην Ελλάδα το λέγαμε "βάτραχο" και το παρατσούκλι του αυτό έμεινε στην ιστορία... 

 Μεταξύ μας - και όσο το παρατηρώ ξανά στη φωτογραφία -  τείνω να προτιμώ το déesse. Είναι όμορφο αυτοκίνητο, του ταιριάζει καλύτερα· είχαν δίκιο οι Γάλλοι.



Old car (Citroën DS)
Fortified old town of the city of Ioannina, Epirus, Greece // Παλιά Πόλη των Ιωαννίνων




8 σχόλια:

  1. Αγαπημένο μου αυτοκίνητο όταν ήμουν μικρή. Έλεγα ότι θα το αγοράσω όταν μεγαλώσω χαααχααα Μόνο αυτό θα οδηγήσω υποστήριζα δεξιά και αριστερά αλλά...το χάσαμε και αυτό!
    Πολύ μου άρεσε Και η φώτο σου μου ξύπνησε τέτοιες αναμνήσεις ....
    Σε φιλώ Έλλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Άννα μου; Λοιπόν λογικό το βρίσκω, είχε πολύ ιδιαίτερο και όμορφο σχεδιασμό· όταν πρωτοβγήκε στους δρόμους πρέπει να έκανε θραύση...
      Εγώ πάλι είχα κόλλημα με τα παλιά Μίνι, τον Χέρμπι το κατσαριδάκι (VW Beetle, το θυμάσαι;) και με τα 2CV (Deux chevaux=δύο ίπποι). Α! Και με τα θεϊκά παλιά βανάκια VW. Πολύ θα ήθελα να είχα κάποιο από αυτά τα αυτοκίνητα...
      Φιλιά κι από εμένα και να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Αυτοκίνητο με τεράστια ιστορία και προχωρημένες τεχνολογικές καινοτομίες που μήτε στα χαρτιά μπορούσαν να πλησιάσουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
    Πολύ όμορφη φωτογραφία Έλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Γιάννη μου. Και γερό και στιβαρό, θα προσθέσω.
      Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη φωτο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάλι υπήρξα κολλημένη με μια (αγωνιστική!!) Lancia
    που είχα στα νιάτα μου! Ε, ρε τι με έκανες και θυμήθηκα!

    Υ.Γ Να μην ξεχάσω να σου πω πόσο ωραία είναι κι αυτή η φωτό σου! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγωνιστική διαβάζω! Χμμμ... ζήλεψα λίγο! :))
      Χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία. Πέρα από το ίδιο το αυτοκίνητο, λάτρεψα το χρώμα του· δε θυμάμαι να είχα ξαναδεί παρόμοιο.

      Διαγραφή