28.4.18

Retro bird mural


   Στον εξωτερικό τοίχο ενός νηπιαγωγείου, κοντά στην είσοδό του, βρίσκεται τούτη η τοιχογραφία. 

  Είναι ρετρό και τη λατρεύω· μου θυμίζει εικόνες από παλιά αναγνωστικά του δημοτικού... δυστυχώς δεν γνωρίζω επακριβώς πότε δημιουργήθηκε.


  (Εδώ πρέπει να σημειώσω πως δεν είναι μόνη της... Σε επόμενη δημοσίευση θα σας δείξω και μια μεγαλύτερη που υπάρχει εκεί, και που είναι συμπληρωματική της σε θέμα και προσέγγιση).  




Retro hand-drawn bird mural (on entrance wall of a kindergarten) // Episkopi, Naousa, Imathia
Ρετρό τοιχογραφία πουλιού (στον τοίχο ενός νηπιαγωγείου) // Επισκοπή, Νάουσα Ημαθίας



4 σχόλια:

  1. Ολοζώντανη Έλλη....! και πανέμορφη. Μου κάνει εντύπωση το μάτι του. Υπέροχο.
    Καλό βράδυ κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως υπέροχο... τι μπορείς να δημιουργήσεις με λίγες αδρές πινελιές, ε;
      Καλό βράδυ επίσης Γιάννη μου, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο!!! Και μας το μετέφερες τόσο ζωντανό!! Σαν να κοιτά από ψηλά κάτι που το ενοχλεί λες; Κάτι που κάνει ο άνθρωπος άσχημο ίσως; Το ύφος του, το βλέμμα του σαν να μου μιλά. Λίγο θυμό διακρίνω λίγο στενοχώρια, υπερβολή μου λες;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Ο τρόπος που έχει ζωγραφιστεί το βλέμμα, ναι, είναι σαν να κοιτάει από ψηλά. Και επειδή το είπες και το ξανακοίταξα με μια άλλη ματιά, ίσως και να είναι λίγο αγριωπό. Αρχικά δεν το είχα δει καθόλου έτσι.
      Δεν ξέρω... ο καθένας δίνει σε ένα έργο που βλέπει και διαφορετική ερμηνεία. Το προσεγγίζει διαφορετικά, καταλαβαίνεις τι εννοώ; Αυτή είναι και η μαγεία της τέχνης...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή