21.3.18

Anemone



Anemone // Ανεμώνη




6 σχόλια:

  1. Ω Θεέ μου τι χρώματα!! Τι ζωντάνια!!!Βλέπω όλες τις λεπτομέρειες του λουλουδιού...υπέροχη φωτογραφία και λατρεύω τις ανεμώνες!
    Καλώς ήλθε η Άνοιξη Έλλη μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Κι εγώ λατρεύω τις ανεμώνες. Μαζί με τα άλλα όμορφα λουλούδια του αγρού σηματοδοτούν την άνοιξη. Καλώς μας ήρθε, λοιπόν!
      Φιλιά κι από εμένα

      Διαγραφή
  2. Οι λεπτομέρειες είναι απίστευτες. Η Φύση ζωγραφίζει. Είναι εκπληκτικό. Αυτό που γίνεται στο κέντρο του λουλουδιού μοιάζει με κοσμογονία.
    Έλλη μου μπράβο κορίτσι μου. Όμορφη Άνοιξη να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες. Η φύση είναι η μεγαλύτερη καλλιτέχνις και μας εμπνέει όλους...
      Όμορφη άνοιξη εύχομαι και σε εσένα, Γιάννη μου. Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Εντάξει, απίστευτο πράγμα η φύση και τα θαύματά της.
    Κι όταν σ' αυτά προστίθενται και τα θαύματα τής τεχνολογίας,
    το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό. Μένει να "εφευρεθεί" και
    το άρωμα..μέσω οθόνης, εννοώ! Πάρε κι από εμένα ένα λουλούδι: ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι! Θα γίνει κι αυτό κάποια στιγμή... προς τα εκεί οδεύουμε.
      Ευχαριστώ για το λουλούδι! :)

      Διαγραφή