29.1.18

Snowy landscape (The "Public Benches" Project)


  Το χειμώνα του 2015 δούλευα στο Ροδοχώρι, ένα ορεινό χωριό πάνω από τη Νάουσα Ημαθίας. 

  Η φωτογραφία που ακολουθεί είναι από τότε και υπάγεται στο The "Public Benches" Project.

  Το προηγούμενο βράδυ είχε χιονίσει, και το πρωί που εγώ "σκαρφάλωνα" με το αυτοκίνητό μου το βουνό για να πάω στη δουλειά αντίκρισα αυτό το πανέμορφο σκηνικό και το αποτύπωσα με το φακό μου.




Snowy landscape
Rodochori, Naoussa, Imathia // Ροδοχώρι Νάουσας, Ημαθία
(2015)






10 σχόλια:

  1. Υπέροχη φωτογραφία, σαν πίνακας ζωγραφικής!Καλή εβδομάδα Έλλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως σαν πίνακας ζωγραφικής! Απίθανη φωτογραφία και να την κάνεις αφίσα!! Είναι υπέροχη
    Καλή σου εβδομάδα Έλλη μου
    Μπορεί να σκαρφάλωνες βουνά για τη δουλειά σου αλλά η θέα σε αποζημίωνε έτσι;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Άννα μου!
      Αχ, αυτό με την αφίσα (ή έστω μια μεγέθυνση για καδράρισμα) το έχω σκεφτεί αρκετές φορές. Έλα όμως που έχω πολλές αγαπημένες λήψεις και ΔΕΝ μπορώ με τίποτα να ξεχωρίσω μόνο μία; Τις προάλλες ήθελα να διαλέξω 6 φωτογραφίες από το αρχείο μου για να μπουν σε κορνίζες σε μια γωνιά στον τοίχο του καθιστικού μου και είχα πόσες μέρες που το πάλευα μέχρι να καταλήξω... Τελικά το θέμα τέθηκε σε διαβούλευση στο σπίτι, χαχα! Μετά από πολλά καταλήξαμε (δεν είχα μόνο εγώ τη δυσκολία να επιλέξω, βλέπεις!)
      Η θέα στο βουνό όντως με αποζημίωνε τότε, αν και δε σου κρύβω πως οι δύσκολες καιρικές συνθήκες με άγχωναν αρκετά (χιόνι, πάγος...) Ήταν επικίνδυνα, πολλές στροφές, στενός δρόμος, ανήλιαγα σημεία και οδηγούσα μόνη μου κάθε μέρα.
      Φιλιά πολλά κι από εμένα.

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη φωτογραφία. Η απόλυτη ηρεμία!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελένη μου! Καλή εβδομάδα να έχεις κι εσύ.

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά σαν πίνακας!!!
    Σε καταλαβαίνω... πώς είναι δυνατόν να διαλέξεις... πολύ περισσότερο που εσύ τις έχεις και φορτωμένες με μνήμες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίστεψέ με Αλεξάνδρα μου όταν χρειάστηκε να διαλέξω φωτογραφίες για το καθιστικό λειτούργησα όσο περισσότερο αντικειμενικά μπορούσα. Κοιτούσα κυρίως το τεχνικό τους κομμάτι (αν ήταν σωστό, αν με ικανοποιούσε), τα χρώματα, τα θέματα, τέτοια πράγματα. Αν λάμβανα υπόψη μου και τις μνήμες των φωτογραφιών - ή τις ιστορίες που κρύβονται πίσω από κάθε μία - δε θα διάλεγα ποτέ! Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στο αρχείο μου πάνω από 22.000 φωτογραφίες... άντε διάλεξε μόνο έξι...
      Χάρηκα που σου άρεσε η λήψη μου! :) ♥

      Διαγραφή