16.1.18

Fair ride (Light Painting)


  Αν και τεχνικά τούτη η φωτογραφία δεν είναι σωστή και φαίνεται (δεν είχα τρίποδο, ούτε τη δυνατότητα να εκμεταλλευτώ κάποιο σταθερό σημείο για να βάλω πάνω του την κάμερα), έχει παρόλα αυτά το ενδιαφέρον της.

  Τόσο ενδιαφέρον στα μάτια μου, που δεν με πείραξαν καθόλου τα τεχνικά της λάθη.

  Φωτογράφισα με μακρά έκθεση (long exposure) μια ταχύτατη ρόδα-παιχνίδι ενός λούνα παρκ, θέλοντας να παίξω με τα πολύχρωμα φώτα της.



Fair ride (Light Painting)




4 σχόλια:

  1. Τι λες τώρα....!!!!! με τρελαίνουν αυτά τα φωτεινά παιχνίδια Έλλη μου. Εγώ δεν γνωρίζω τεχνικές λεπτομέρειες αλλά αισθητικά μου αρέσει πολύ να το ξέρεις.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει! Κι εγώ την αγάπησα.
      Τεχνικά έχει θέμα με την αποτύπωση της στρόγγυλης λάμπας του δημοτικού φωτισμού δεξιά (...ίπταται... εις πολλαπλούν... και δε θα έπρεπε! Αν είχα τρίποδο θα το είχα αποφύγει αυτό και θα την έβλεπες σταθερή και ολοστρόγγυλη. Το χέρι μου κουνήθηκε ανεπαίσθητα, αλλά ήταν κάτι παραπάνω από αρκετό για τη συγκεκριμένη λήψη).
      Δεν πειράζει όμως, ευκαιρία να μάθω από το λάθος μου.
      Φιλιά κι από εμένα.

      Διαγραφή
  2. Δεν καταλαβαίνω πώς το κάνεις ούτε τις εξηγήσεις σου καταλαβαίνω αλλά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Και πόσα χρώματα....Όσο για τη λάμπα που ίπταται δεν με χαλάει νόμιζα ότι είναι μέσα στο γενικό παιχνίδι των χρωμάτων. Μη μαρτυράς λοιπόν!!!!
    Καλημέρα Ελλη μου 💖 ★
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Χεχε! Μαρτυράω γιατί είμαι ειλικρινής! (Επίσης προλαβαίνω και όσους τυχόν δουν τη φωτογραφία στον παγκόσμιο ιστό και ξέρουν καλύτερα τα πράγματα από μένα όσον αφορά το light painting - να μη με πάρουν στο κατόπι...) :)
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Κι εγώ για τα χρώματα την αγάπησα. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή