15.11.17

Street art, Larissa (Livaditis)


 Ένα πολύ αγαπημένο μου έργο street art στην πόλη της Λάρισας. Βρίσκεται στην οδό Βενιζέλου, πλησίον του Αρχαίου Θεάτρου.

  Στην αριστερή άκρη του τοίχου, τα λόγια:

"Ορίστε. Δε μιλήσατε. 
Κανείς δε μιλάει. Τι να πεις! 
Κι όμως πρέπει - ιδιαίτερα - 
όταν έρχεται η νύχτα...
... Είναι τόσο απλό. 
Κανείς δε με καταλαβαίνει..."

Στο Ν. Χρ. Μάιος 2015". 


  Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει ως τώρα να μάθω ποιος είναι ο δημιουργός του έργου...



Street art, Larissa (Livaditis) // Έργο street art, Λάρισα (Λειβαδίτης)


5 σχόλια:

  1. Δεν είναι καθόλου άσχημο σαν έργο. Παρ' ότι ημιτελές.
    Η Φωτογραφία σου αναδεικνύει τον ερχομό του από το παρελθόν. Χαρακτηριστικά.
    Καλησπέρα Έλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη!
      Νομίζω πως ο καλλιτέχνης άφησε επίτηδες ημιτελές το έργο. Μοιάζει σαν να εκμεταλλεύτηκε το σοβά του τοίχου ως είχε και να προσάρμοσε το έργο του ανάλογα.
      Δε σημαίνει απαραίτητα ότι έγινε έτσι, μπορεί να θέλησε να δείχνει έτσι. Αλλά και πάλι κάτι μου λέει ότι όλο αυτό έγινε σκόπιμα.

      Διαγραφή
  2. Ουάου!! Τρελαίνομαι για κάτι τέτοια, το ξέρεις!
    Χωρίς να θέλω να ακουστώ απόλυτη, αλλά είμαι κατά 99,9% σίγουρη ότι το έργο είναι επίτηδες ημιτελές.. Και αν βάλουμε φαντασία ταιριάζει ιδανικά με το κείμενο.. Όταν κάποιος δεν μιλάει αφήνει ένα κενό, δεν ολοκληρώνεται μία κατάσταση.. (Εξηγώ τη σκέψη μου λίγο απλά και αφήνω την εκβάθυνση στη φαντασία του καθενός)

    Θέλουμε κι άλλα τέτοια έργα τέχνης!! Του δρόμου είναι τα αγαπημένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αα! και πόση ταύτιση είχαν οι αναρτήσεις μας;;

      soulmate κουμπαρούλα μου ( ˘ ³˘)❤

      Διαγραφή
    2. Πόσο μου άρεσε η προσέγγισή σου στο έργο! Κι εγώ το ίδιο πιστεύω και ίσως να είναι έτσι. Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι όμως, κι αυτό γιατί έχω ψάξει πολύ στο διαδίκτυο να βρω αναφορές σχετικά με το έργο και τον καλλιτέχνη και δεν βρίσκω τίποτα που να μπορούσε να μας λύσει κάποιες απορίες ή να μας δώσει μερικές απαντήσεις.
      Την ανάρτησή σου δεν την είδα, δεν βρήκα το χρόνο. Ελπίζω να καταφέρω να περάσω σύντομα.
      Υ.Γ. Δεν είναι η πρώτη φορά που ταυτιζόμαστε... ;-) ούτε θα είναι και η τελευταία! ♥

      Διαγραφή