1.11.17

City lights (experimental)


 Καλό μήνα σε όλους, με μια φωτογραφία που έβγαλα νύχτα με το κινητό μου. Ενώ αρχικά την έκρινα ατυχή ως λήψη, τελικά δεν τη διέγραψα και προχώρησα στην επεξεργασία της. 

 Ευτυχώς που δεν τη διέγραψα. Το τελικό αποτέλεσμα έχει τη γοητεία του... και μερικές φορές, τα λάθη μπορούν να βγουν και σε καλό. 



City lights // Φώτα της πόλης
(experimental)
Λάρισα, Θεσσαλία // Larissa, Thessaly


(photo captured with smartphone // λήψη με την κάμερα κινητού τηλεφώνου)


  

4 σχόλια:

  1. Πραγματικά έχει τη γοητεία της. Η επεξεργασία της φοβερή. Και τα χρώματα υπέροχα Τη χάζευα ώρα προσπαθώντας να φανταστώ τι μου λέει...Μήπως τα χρωματιστά μάτια της νύχτας μας παρακολουθούν στενά;
    Καλό βράδυ Έλλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πιστεύεις το ίδιο κι εσύ!
      Προσπαθούσα να απαθανατίσω τα φώτα που έβλεπα στον ορίζοντα πηγαίνοντας νύχτα βόλτα με το σκυλί μου. Δεν είχα την κάμερά μου μαζί και η κάμερα του κινητού μου δεν είναι πολύ δυνατή, ειδικά στις νυχτερινές λήψεις. Να όμως που τελικά άξιζε η δοκιμή.
      Τα χρώματα είχαν αποτυπωθεί έτσι εξαρχής. Να σου πω την αλήθεια δεν έκανα και πολλά κατά την επεξεργασία, σκούρυνα μόνο εντελώς το φόντο για να τα αναδείξω.
      Κι εγώ δεν έχω καταλήξει στο τι μου λέει. Μου φέρνει στο νου πολλά και διάφορα, κάτι ονειρικό πάντως.
      Σε ευχαριστώ πολύ που μου χάρισες τη δική σου οπτική, καθώς και για τα καλά σου λόγια!
      Καλό βράδυ να έχεις και καλό μήνα

      Διαγραφή
  2. Και πολύ καλά και δεν περιφρόνησες την λήψη σου!!!
    Τί μου θυμίζει? Τί μου θυμίζει?
    Κάτι από bokeh effect, ίσως κάτι που βλέπω στο μικροσκόπιο -ή στο καλειδοσκόπιο- ή ακόμα και παστίλιες για τον λαιμό! χιχιχι!
    (Μπορώ να γράψω πολλά!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο για το (περίπου) bokeh! Με το μικροσκόπιο και το καλειδοσκόπιο που λες μου χάρισες μια εντελώς διαφορετική οπτική (σε ευχαριστώ!) και με τις παστίλιες ακόμη γελάω (ω, ναι, θα μπορούσαν!!)
      Αχ, πες-πες κι άλλα... :-p
      Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή