17.10.17

Holding the sun


  Γι' αυτή τη φωτογραφία τρέφω ιδιαίτερη αγάπη. Σε σημειολογικό επίπεδο, εμπεριέχει για μένα πολλούς συμβολισμούς.  

  Λήφθηκε πριν μερικά χρόνια, το σουρούπωμα, σε ένα νησί όπου ζούσα για καιρό (και δεν ζω πια) και σε μια ξεχωριστή τοποθεσία του, την οποία έχω μες στην καρδιά μου (παραλία Μεταλλείων, Θάσος)

  Η φωτογραφική μηχανή που είχα τότε ήταν μια κόμπακτ Nikon Coolpix - όχι και τόσο καλής ανάλυσης, αν τη συγκρίνουμε με τα σημερινά τεχνολογικά δεδομένα ή με τη φωτογραφική μηχανή DSLR που έχω τώρα. Παρόλα αυτά, με εκείνη τη φωτογραφική μηχανή ήταν που άρχισα να ερωτεύομαι τη φωτογραφία. Μπορεί να μην μπορούσε πάντοτε να αντεπεξέλθει τεχνικά σε όλα αυτά που ήθελα, όπως τα ήθελα, όμως ήταν για καιρό αχώριστη σύντροφός μου και με ακολουθούσε με τον τρόπο της σε κάθε ιδέα και σε κάθε τρέλα μου που σχετιζόταν με το φακό.

 Το χέρι που κρατά τον ήλιο είναι της μητέρας μου. Από παιδί λάτρευα τα χέρια της· και μορφολογικά (σχήμα, απαλότητα), ακόμη περισσότερο όμως επειδή ήταν και είναι πάντοτε εκεί να φροντίσουν, να προσφέρουν, να αγκαλιάσουν.



Holding the Sun // Κρατώντας τον Ήλιο


 

6 σχόλια:

  1. ❤ ❤ ❤
    Καρδούλες! Πολλές! (Και για πολλούς λόγους!)
    Αγάπη μου γλυκιά, την αγάπη μου και ευχές για ένα όμορφο μεσημεράκι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κοριτσάρα μου! Καλό βραδάκι σου εύχομαι ♥

      Διαγραφή
  2. Εκπληκτική Έλλη....! και για ένα ακόμα λόγο που την γεμίζει συναισθήματα. Ένας μικρός θησαυρός. Καλησπέρες πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  3. Με συγκίνησες τώρα!!! Υπέροχη φώτο και τα λόγια που τη συνοδεύουν χαράκτηκαν στην καρδιά μου.
    Μπράβο Έλλη μου
    Πραγματικά υπέροχη (θα στην έκλεβα αν το επέτρεπες!!!)
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Άννα μου! Φιλιά κι από εμένα

      Διαγραφή